Català English Français Español

Guillem Llorens, president de la Confederació de Cooperatives de Catalunya

• Publicat el divendres, 29 juny 2018 11:57
  • Vist: 192

Barcelona, 29 de juny de 2018.- Guillem Llorens i Gragera ha estat elegit president de la Confederació de Cooperatives de Catalunya (CoopCat), màxim òrgan de representació del moviment cooperatiu de Catalunya. Llorens succeeix en el càrrec a Perfecto Alonso que ha estat al capdavant de la presidència de CoopCat en diverses etapes, la darrera des de l’any 2014.

Primera bilateral entre la FCAC i la consellera d’Agricultura, Teresa Jordà

• Publicat el dimecres, 20 juny 2018 10:47
  • Escrit per FCAC
  • Vist: 51

El Departament acaba d’aprovar l’ajut plurianual 2018-2020 del Pla de Competitivitat de les Cooperatives, amb un pressupost de 5,9 M€

20 juny 2018. La Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) es reuneix avui amb la consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, i el seu equip. Es tracta de la primera reunió bilateral des de la constitució del nou Govern i es tractaran els temes més rellevants per al sector, com el Pla de Millora de la Competitivitat de les Cooperatives Agràries.

Etiquetes: FCAC | Jordà | Agricultura

Dia Internacional de les Cooperatives “societats sostenibles mitjançant la cooperació”

• Publicat el dilluns, 18 juny 2018 10:39
  • Vist: 129

El 7 de juliol celebrem el Dia Internacional de les Cooperatives sota el lema “societats sostenibles mitjançant la cooperació” i el tema “consum i producció sostenibles de béns i serveis“.

Enguany des de Catalunya ens sumem amb força als actes del Dia Internacional de les Cooperatives amb 2 propostes:

Ramon Sarroca, reelegit president de la FCAC

• Publicat el divendres, 08 juny 2018 10:43
  • Escrit per FCAC
  • Vist: 162

Innovació, intercooperació, joves, dones, agrobotigues i internacionalització són projectes estratègics del nou mandat

A Catalunya hi ha 204 cooperatives agràries que representen el 37% de la producció agroalimentària

7 juny 2018. El consell rector de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya ha reelegit com a president de l’entitat al lleidatà Ramon Sarroca, de la cooperativa Almenar Fruits. El nomenament es produeix després que l’Assemblea General ratifiqués, el passat 25 de maig a Bordils, una renovació important dels membres de la junta.

Etiquetes: FCAC

Nova etapa a la Federació de Cooperatives d’Habitatge de Catalunya

• Publicat el dilluns, 04 juny 2018 10:34
  • Vist: 185

Amb el lema de Fem habitatge, Fem cooperativa, un nou moment per cooperar i per conviure, la FCHC que agrupa les cooperatives catalanes que promouen i gestionen habitatges, ha escollit un nou Consell Rector i obre una nova etapa per donar resposta a l’exigència present de garantir el dret a l’habitatge a tota la ciutadania i a tot el territori.

Barcelona, 1 de juny de 2018 - L’Assemblea de la Federació de Cooperatives d’Habitatge de Catalunya ha escollit aquest dijous 31 de maig el seu nou Consell Rector, format per set cooperatives amb un projecte conjunt que defensa un habitatge digne i accessible per a tothom garantint la seva funció com a bé d’ús al servei de les persones.

Etiquetes: FCHC
Etiquetes: FCTC

Memòries sostenibilitat: una guia

guiarse aci

CoopCat i l'Aliança Cooperativa Internacional col·laboren conjuntament per posar a disposició de les cooperatives de Catalunya materials i recursos sobre la dimensió cooperativa.

El Bloc

Butlletí de CoopCat

Consentiment
Please wait